24.5.2012

Niittejä, neppareita ja nurmikkoa!

Tänään olen innoissani. Sisälläni hyppii ja pomppii kuin kani kesänurmikolla.
Kävin ompelutarvikeliikkeessä hypistelemässä tarvikkeita ja pääni täyttyi taas ideoilla mitä kaikkea haluaisin kaneille toteuttaa ommellen. Maltoin kuitenkin vielä mieleni ja ostin vain kaksi asiaa. Tilkkukankaan ja - tididii, niittipihdit!

Niittipihtejä piti heti kotiin päästyä testata. Rei`ittelin yhdet vanhaat valjaat, joista ei ole enää mihinkään ja niitasin. Ja nyt ilouutinen kaikille niittivaljaista pitäville - nyt se on varmaa, että kun tilauksia saa alkaa tekemään 9.7, niin niitillisenä saa tilata! Tuli vaan niin kivoja...

Hiukka epäreilua kyllä tämä hehkutus. Siinä mielessä, että olen tosi huono ompelublogin pitäjä. Mulla on ompelukone ja järkkäri kanien kanssa porukoilla kesälomilla ja ite oon ihan muualla. Eli ette saa kuvia vielä mistään, kun ei ole millä kuvata. Reilun viikon päästä menen kaneja moikkaamaan porukoille ja sitten kamera käy. (Kuvitelkaa, elän tällä hetkellä ilman ompelukonetta, kameraa ja ennenkaikkea kaneja! -.-)

Kiitokset kuitenkin tässä vaiheessa jokaiselle lukijalle, tehän lisitte kokoajan, vaikka minä oon epäaktiivinen. OO. Ihania ootte! =)




2 kommenttia: