3.5.2015

Infoa valjastilauksista



Valjastilauksia on tipahdellut koko ajan enemmän tai vähemmän tasaisesti. Ompelen valjaita todella mielelläni, mutta tällä hetkellä minulla on tosi paljon töitä ja koulua. Ompeluun jää viikonlopuille todella vähän aikaa, mikä harmittaa kun haluaisin ommella ja toimittaa tilauksia nopeasti. Laitankin valjastilaukset nyt tauolle toukokuun ajaksi. Kaikki tilaukset jotka on tehty tähän mennessä, ja jotka olen luvannut tehdä, teen toki heti kun ehdin. Uusia tilauksia en kuitenkaan enää toukokuulle ota.

Valjaita ja hihnoja saa tilata jälleen kesäkuun alusta, kun olen saanut koulutyöt tehtyä ja töissäkin helpottaa kiire. Samalla päivitän kuosivalikoimiin uusia kuviota ja värejä. Myös hihnojen väreistä on tarkoitus tehdä selkeämpi kuvaus, nythän niiden tilaus on ollut hieman vaikeaa kun värejä ei ole kerrottu kuin kysymällä. 

Tällä hetkellä minulla on myös useita valmiita tilausvaljaita täällä, joiden tilaajat eivät ole reagoineet viestiini maksutiedoista. Kaikille teille on laitettu tänään uudestaan sähköpostilla maksutiedot. Toivon, että valjaat pääsisivät pian tilaajilleen, tai mikäli valjaita ei enää tarvita siitä ilmoitettaisiin. Jos tilauksestasi on pitkä aika, eikä valjaita kuulu, tarkista siis sähköpostisi.

PS. Pupunpajan Facebookiin liittyi tänään 80. tykkääjä. Oon tosi kiitollinen teistä jokaisesta lukijasta, ja ootan jo kesää, jolloin ehdin panostaa blogiin ja ompeluun tosi paljon enemmän! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti